نتیجه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل| آبی‌های ذاتا صدرنشین! ویدیو خلاصه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) داور رنگ لباس فولاد را عوض کرد پخش زنده بازی استقلال و فولاد خوزستان در لیگ برتر (۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین فولاد با پیراهن مشکی راهی آزادی شد + عکس سهیل مهدی استعفا داد! طارمی با توپ پر به اینتر رفت نام مادران پشت پیراهن بازیکنان «میلان»! تیلور بیخیال MMA شد بلیت مسابقه استقلال – فولاد تمام شد اینچه درگاهی سکان دار فدراسیون ژیمناستیک شد حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد مجادله برسر انتخاب رنگ مشکی در نشست هماهنگی استقلال و فولاد تفاوت بزرگ خداحافظی امباپه و طارمی با هواداران بدهی فصل پیش بازیکنان استقلال پرداخت خواهد شد گلر بارسلونا در راه لیگ عربستان اوسمار مهاجم خارجی را به علیپور ترجیح می دهد پرسپولیس همچنان منتظر نماینده بانک شهر اوسمار همچنان بلاتکلیف | پرسپولیس به دنبال سرمربی خداحافظی دراماتیک طارمی با پورتو با اشک و گل تماشایی + فیلم
سرخط خبرها

تاریخ و ساعت بازی تیم‌های ملی برزیل و آرژانتین در مقدماتی جام جهانی | سوپرکلاسیک جهانی

  • کد خبر: ۱۹۵۷۸۵
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱
تاریخ و ساعت بازی تیم‌های ملی برزیل و آرژانتین در مقدماتی جام جهانی | سوپرکلاسیک جهانی
تیم‌های فوتبال برزیل و آرژانتین در مرحله مقدماتی جام جهانی بامداد فردا (چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲) به مصاف هم می‌روند.

به گزارش شهرآرانیوز، برزیل و آرژانتین از ساعت ۴:۰۰ صبح فردا (چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲) در ورزشگاه ماراکانای ریودوژانیرو مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند. برزیلی‌ها که در این مسابقه میزبان هستند، در مرحله مقدماتی جام جهانی هنوز به نتایج دل‌خواه خودشان نرسیده‌اند و عملکرد ناامیدکننده‌ای را ثبت کرده‌اند. طلایی‌پوشان آمریکای جنوبی از پنج بازی قبلی خود دو برد، یک تساوی و دو باخت به دست آورده‌اند و با هفت امتیاز در رده پنجم قرار دارند. وضعیت رقیب این تیم، اما متفاوت است. مسی و دوستانش که حالا عنوان قهرمان جهان را هم با خود یدک می‌کشند، از ۵ مسابقه قبلی‌شان، ۴ برد و یک باخت را ثبت کرده اند و با ۱۲ امتیاز فعلاً صدرنشین جدول این منطقه هستند.

وینیسیوس و نیمار به‌دلیل مصدومیت طولانی‌مدت، در ترکیب ثابت برزیل نیستند. گونسالو مونتیل، دفاع راست ناتینگهام و لیساندرو مارتینس، مدافع وسط منچستریونایتد هم غایبان آرژانتین هستند.

این دو تیم آخرین بار روز ۱۶ نوامبر ۲۰۲۱ در دیدار برگشت مرحله انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۲مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه با تساوی بدون‌گل به پایان رسید و حالا دو تیم برای صدودهمین بار باید رودرروی هم قرار بگیرند.

در ۱۰۹ مسابقه قبل، اما برتری با طلایی‌پوشان برزیل بوده است. سلسائو ۴۳ بازی را برده و آلبی سلسته در ۴۰ بازی برنده شده، در حالی که ۲۶ مسابقه بین این دو رقیب با تساوی خاتمه یافته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->